فناوری اطلاعات

وبلاگ شخصی محمدحسین وحیدی راد

نصب وردپرس روی دایرکت ادمین - شروع نصب ۵ دقیقه‌ای وردپرس

اکنون دیتابیس شما ساخته‌شده است و شما تنها کافی است آدرس سایتتان را بازکنید. با باز کردن سایت نصب کننده وردپرس اجرا می‌شود. شما می‌توانید با کلیک روی “بزن بریم” وارد نصب کننده شوید.

install-wordpress-on-host

بعد از ورود به نصب کننده وردپرس نیاز به واردکردن اطلاعات دیتابیس دارید؛ که در این مرحله باید اطلاعات دیتابیس ساخته‌شده در مرحله قبل را وارد کنید. بعد از واردکردن اطلاعات دیتابیس در صورت درست بودن اطلاعات، صفحه نصب معروف 5 دقیقه‌ای برای شما اجراشده و شما می‌توانید وردپرس را راه‌اندازی کنید.

درصورتی‌که وردپرس بتواند با دیتابیس شما ارتباط برقرار کند صفحه زیر برای شما ظاهر خواهد شد. در نظر داشته باشید که این موضوع فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که اطلاعات دیتابیس را درست و صحیح وارد کرده باشید.

installing-wordpress-on-xampp-2

در این مرحله شما باید روی اجرای نصب کلیک کنید؛ تا وارد فرایند معروف نصب ۵ دقیقه‌ای وردپرس شوید. خب در ادامه از شما یک سری اطلاعات درخواست می‌شود که شما باید آن‌‌‌‌‌ها را تکمیل کنید. بعد از کلیک روی راه‌اندازی وردپرس سایت وردپرسی شما آماده و قابل‌استفاده خواهد بود.

در نظر داشته باشید که شما باید برای ورود به پنل مدیریت از آدرس yoursite.ir/wp-admin استفاده کنید.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد تا نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را با موفقیت انجام دهید. موفق و پیروز باشید. 🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات است
Designed By Erfan Powered by Bayan