فناوری اطلاعات

وبلاگ شخصی محمدحسین وحیدی راد

آموزش ثبت دامنه - آموزش ثبت دامنه com.

دامنه‌هایی مانند com ،.net. و co. را می‌توان در مدت زمان کمتر از دامنه ir. مثلا نیم ساعت یا یک‌ ساعت فرایند ثبت‌نامشان را انجام داد.

در اینجا هم مانند قبل عبارت “ثبت دامنه” را در گوگل جستجو کنید و دامنه موردنظر خود را در بخش جستجو وارد کنید. بعدازاینکه مشخص شد دامنه آزاد است؛ سپس مبلغ سالانه گرفتن دامنه را برای شما نمایش می‌دهد.

سپس روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و با کلیک روی ادامه می‌توانید مراحل خرید را انجام دهید. برای تنظیمات DNS هم نیازی نیست که کاری انجام دهید و همین موارد پیش‌فرض را وارد کرده و روی ادامه کلیک کنید. چراکه هنوز هاست خود را خریداری نکرده‌اید و در جلسات بعد حتماً یک جلسه در مورد DNS برای شما توضیح می‌دهیم.

خرید دامنه COM.
خرید دامنه COM.

درنهایت روی گزینه پرداخت نهایی کلیک کنید و پس از پرداخت دامین شما بعد از مدت نهایتاً یک ساعت فعال می‌شود. بنابراین دامین خود را فعال کنید تا در جلسات بعد از آن استفاده کنیم و هاست را خریداری کنیم و درنهایت دامین و هاست را به هم متصل کرده و سایتمان را راه‌اندازی کنیم.

پیروز و سربلند باشید. 🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات است
Designed By Erfan Powered by Bayan